Öppet brev till svenskarna på Hornsbergs strand

Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på vk
Dela på telegram
Dela på whatsapp
När den svenska medelklassen inser att de inte längre kan fly undan mångkulturens konsekvenser har de två val; stöd den nationella oppositionen eller gå under i mångkulturens fasor.

De senaste dagarna har en artikel i Aftonbladet om klagomål från de boende på Hornsbergs strand i Stockholm fått mycket uppmärksamhet. I Aftonbladets artikel vill man framställa det som att de välbeställda svenskarna i det nya bostadsområdet framförallt har problem med fettfläckar på trottoaren och bestickslammer från kebabrestaurangen i ett av bostadshusen.

Efter att ha talat med flera boende på Kungsholmen, där Hornsbergs strand ligger, och andra som har besökt området på fina sommardagar, växer dock en helt annan bild fram. Det berättas bland annat om hotfulla invandrargäng som spelar hög musik, använder och säljer droger, kör för fort och beter sig allmänt illa långt in på småtimmarna i så hög utsträckning att många svenskar inte längre vågar sig dit.

Detta är ett reellt problem, och något som svenskar sedan länge påtvingats i de mångkulturaliserade delarna av landet. Att tro att Hornsbergs strand skulle slippa undan, bara för att lägenheterna är dyra, är så klart mer än lovligt naivt.

När vi studerar valresultatet i bostadsområdet ser vi också närmare 19 av 20 boende röstat på något av de partier som driver på fortsatt mångkulturalisering och massinvandring.

Här vore det lätt att luta sig tillbaka och säga ”skyll er själva, ni får vad ni röstade på”. Men jag ska sträcka mig så långt som att ge svenskarna på Hornsbergs strand en ärlig chans, och jag vänder mig därför direkt till dig på Hornsbergs strand eller i liknande områden i Sverige, och jag gör det i formen av ett öppet brev.

Kära svensk!
Du trodde att du kunde köpa dig fri från mångkulturens konsekvenser, men har nu märkt att det inte går. När du nu förstått att detta mångkulturella helvete kommer förfölja dig vart du än flyttar, så hoppas jag att du också är beredd att ta ditt ansvar för att motverka utvecklingen.

Det duger inte längre att rösta på de gamla partierna. Det duger inte heller att bara gnälla.

Ni som bor i de här områdena är oftast betydligt mer resursstarka än gemene svensk, och ert stöd skulle kunna ha en avgörande inverkan på det politiska klimatet i Sverige.

Gör därför det enda rätta, lös medlemskap i Sverige nationalistiska opposition — i Det fria Sverige, intresseföreningen för det svenska folket — och fundera sedan på hur du kan bidra på bästa sätt. Med tid, med kompetens, med pengar?

Vi tänker inte hålla emot dig att du haft fel tidigare. Det är mänskligt att fela. Men när du nu blivit varse om situationen för miljontals svenskar som påtvingas mångkulturen kräver vi av dig att också du drar ditt strå till stacken för en svenskvänlig förändring.

Lös medlemskap på detfriasverige.se och skicka en gåva till Swish 123 510 57 62 eller via vår hemsida så att vi kan fortsätta driva frågan om ett svenskt Sverige.

Du vet att det vore bättre för dig, för dina barn och för alla kommande generationer svenskar. Ingen minns en fegis.

Den viktigaste insikten för oss alla är att vi har kraften att förändra, men det kräver att vi tar oss upp ur soffan, slutar knyta näven i fickan och väljer att engagera oss i Det fria Sverige på allvar.

De boende på Hornsbergs strand har nu ett val. Väljer de trots den uppkomna situationen att inte agera och bli en del av vår opposition, ja då kan vi med rätta säga att de får ”skylla sig själva” framöver.

Detta ämne diskuterades också i Sverige vaknar, Sveriges enda nationalistiska morgonradio, i morse.

Dan Eriksson

Lämna gärna en kommentar!

Vad är Det fria Sverige?

Vi är en intresseförening för svenskarna med över 1000 medlemmar. Tillsammans bygger och skapar vi svenska mötesplatser, nätverk och bostadsområden. Vi har tröttnat på att bara klaga, och tar vår framtid i egna händer.